Busbus94 canım ben 6 haftalıkken doktoruma sordum böyle ara ara sızlıyor ve çekiliyor gibi oluyordu doktor bir sıkıntı yok göbek deliğinle fazla oynama kurcalama çok elinle deliğine bakma vsvs dedi ve iltihap akma vb şeyler yoksa sıkıntı yok dedi sen kontrole gideceğinde bir doktoruna da sor o daha güzel açıklar sana. Bana normal dedi çocuk ona bağlı öyle düşün için rahat olsun 🙏🏻😊