Arkadaşlar merhaba,
bugün 13. Haftamdayım ama kasıklarım ağrıyo ve bıçak saplanır bi acı hissediyorum. Geçen hafta da aynı şekildeydi doktora gittiğimde normal dedi ama pek ilgilenmedi sanki ya da ben daha fazla öneri bekledim. 13. haftada böyle şikayetleri olan var mı?