Hanımlar bugün 38 haftalık olduk doktorlar başından beri 1 hafta ilerde ölçüler hep en Son gittiğim doktor 37 haftaliktim ozaman kilosu 2.600 demiştı çok güzel demişti bugün tekrar gittim bebeğim baş aşağı pozisyonda ve suyu falan gayet iyi ama 3 hafta gerilik var dedi kilosu az dedi riskli gebelik bölümüne yönlendirdi başına böyle bişey gelen varmi suan kilosu 2.800 50 cm