eminedgn canım bende düzenli kullanıyorum ama benim kanamam seninki gibi olmadı. Bence sen doktora git tekrar bu şekilde durumlar yaşaniyor diye bildir. Annemdede seninki gibi olmuş. Annem 2 gun hastanede 1 ay evde yatmis. Onlem almakta fayda var. Bana sadece evde yatis verilmisti. Ama seninde serum alman gerekebilir annem gibi. Allah yardimcin olsun insallah cabuk gecer . Insan korkuyor ama en onemli seylerden biri stres yapmamak inan ben stres yapmistim baslarda cok daha da zorlastiriyor durumu . Sakinligini korur şekilde git hemen doktora tekrar. Belki ekstra ilac filan verebilir. Ani ve sert hareketlerden uzak dur derim.