Rabiaa59 Melisabkc Ben 25 haftalığım. Dün çıkıp beşik baktık ve aldık. Bir aya gelecek. Ve akşam belim çok ağrıyordu bütün gün gezip baktığım için. İleriki haftalarda hiç çıkamam herhalde böyle uzun uzun. Zaten dediğim gibi 1 aya gelecek beşik. 🤗
Esnakdnz Melisabkc galiba biraz aceleci davranarak 20. Haftamda aldım.22. Haftada geldi şimdi 26 haftalık oldum bakıp bakıp odasını seviyorum hergün😊😊 Kıyafetlerini doldurmaya başladım şimdi😊
mervella Melisabkc 30 haftalığım dolabımız 10 gün içinde gelecek kısmetse,beşiğimizi de maximum 1 ay sonra alırız
Sherylady Rabiaa59 ay aynı şeyi başka postta yazdım. 26. Haftadayım herşeyi aldım ikizlere hamileyim iki gram iş yapıyım gece kaburga batması ve alırı bel ağrısı oluyor. Herkes erken diyor ama yorgunluğu o ağrıları kimse bilmiyor. Doktor zaten 28 den sonra cok hareket etmiceksin dedi şimdiden ben herşeyi hazırlıyım anneme falan yaptırmak istemiyorum çünkü içim rahat etmez benim
Zezemeze Ben odasını altıncı ayda hazırladım. Şimdi yedi ay bitmek üzere, kıyafet ıvır zıvırını alıcam ay başında inşallah. Bu ay sonu arabasını alıcam martta da kendi ihtiyaçlarımı alıp doğum çantası hazırlicam. Fazla ağırlaşmadan yapmak lazım bence.
Melisabkc Zezemeze kesinlikle son iki aya fazla bişey bırakılmaması lazım bide Allah korusun hepimizi erken doğum vs vs o yüzden önlem almak şart bence de
Melisabkc Esnakdnz olsun insanın hevesini kırıyorlar yok erken yok şöyle yok böyle diye. İçinden nasıl geliyorsa öyle yapmışsın boşver 😍
Esnakdnz Melisabkc herkesin ne dediğini çok ciddiye almıyorum canım ilk çocuğum ve herşeyi içimden geldiği gibi yapmak istiyorum ve yapıyorum😊
Pamukgelim gultnkr sizden de resim istiyorum, ben daha başlayamadım alışverişe, özellikle oda mı yapsam, bir beşikle mi dşare etsem çok kararsızım... O yüzden hazırlanmış bebek odaları dikkatımı çekiypr
Melisabkc Pamukgelim cnım bu arada pinterestte çok güzel oda fikirleri var oraya da bak .. bence eğer imkan varsa yapabilirsin bide büyüyen beşik alırsın en azından bir kaç sene kullanırsın 😊
Melisbol Melisabkc 28. Haftadan sonra dusunuyorum cnm hem kiyafetlerini yikamayi hem odasini tamamlamayi
Suheyla19A Melisabkc 29+2yim herseyi hazir smdiden dolap beşik kiyafet vs bitti yıkandı utulendi cok sukur rahatım artik😂
Rabiaa59 Sherylady Aynen bende dün akşam tövbe estağfurullah sakat gibiydim resmen adım atamıyordum belimin ağrısından 😓 iyi ki gitmişiz almışız beşiği. Bi arabası kaldı Asya’mın ona da karar veremedik hala bakınıyoruz 🤷🏻♀️
NisaMomy Melisabkc Ben beşiği 25. Haftalarda falan düşünüyorum oda olarak alıcam zaten. Ama ıvır zıvırını aldık kıyafet falanda aldık bakalım hayırlısıyla gelsinler inşallah🥰 20+1