Hanimlar ben epilasyona gidiyordum epilasyona gidiyordum hamile kalmadan bıraktım ne olur ne olmaz diye şimdi jiletle genitalimi temizliyorum doğum da nasıl yapıcam bir de. Daha çok çıkmaya başladı doğuma yakın ağda yaptırmayı düşünüyorum sizler nasıl yaptınız bende şu korku var şimdi bir anda şansım gelirse tüylü olursam napcam falan diye sizler naptiniz ağdayı kaçıncı haftada yaptirmalimiyim 37. Hafta diye düşündüm