Gebisler bugun 36 oldum ben 2 3 gundur bel agrim vardı gece hic uyuyamadim sabah 7.50 de nişan im geldi sonra 1 saat deliksiz uyumuşum sonra uyandim agrimda var bekledim az once beylikdüzü medilife a dr betul hanima gittim muayne etti bas asagi rahim yumuşamış nişan da geldiğine göre her an herşey olabilir dedi baskı yapiyo aşağı dogru dedi agrilarim da var baslamis nst de cıktı bu akşam da olabilir 1 hafta da sürebilir yardımcı olun banaa