Busraae Sezeryanla dogum yaptım bugün kızlar bebek 2 saat sonra hırıldamaya basladı. Yenidogan yogun bakımına aldılar cok kötü degil ama ne kadar yatar belli olmaz belki 1 gün belki daha fazla dediler. Basına gelen varmı? Cok üzgünüm
pink01 Busraae oluyo öyle yeni doğanlarda nenim görümcem ikiz doğurdu 2 ay önce birinde vardı solunum sıkıntısı hava felan bağlamıslardı hatta ama 2 gün kaldılar küvezde erken doğmuşlardı onlsr bide düzelir o beklenen bişey diye biliyorum içiniz rahat olsun inşallah beklenmeyen bişey çıkmaz çabucak kavuşursunuz bebeğinize