kızlar ben laboquick marka kullandım o testlerde 4 damla tam geliyo net ve 5 dk içinde çıkıyo sonuç tavsiyede ederim gitti gidiyordan 30 ovulasyon 2 gebelik 1 erken gebelik paket aldım 30 tl ve az önce adetime 5 gün varken normal gebelik testini yaptım silik çizgi çıktı ben şahsen memnun kaldım o markadan