Sevinc3619 Merhaba. Tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım çok şükür. 12. gün kanda beta bakıldı hastanede, 2 gün sonra da tekrarlandı. Siz zaten bu süreci biliyorsunuzdur. Yalniz dikkatimi çekti; bugün sizin 10. gününüzmüş. Cuma günü bayılacaksa 14. gün oluyor. Yani benim betayı ikinci kez yaptırdığım zaman. İsterseniz cumayı bekleyin yada çarşamba kanda baktirdin, dayanamazsanız:)
Gelelim belirtilere.. Bu durum herkeste farklı oluyor. Benim inanılmaz halsizligim, kasiklarimda ağrılarım vardı. Genelde uyuyorum bu süreçte. Meğerse hamileymişim. Bu süreyi dinlenerek, bol bol ceviz, badem ve kabak çekirdeği yiyerek geçirdim. Sonra zaten tiksinti ve bulantı oldu artık. 338 değerle girdigim bu yola ikinci testte 715 ile devam ettim. Umarım gönlünüzden geçen olur. 🤲