DilanArven merhaba ben 25+3 üm bugün gittim... aç karnına gitmek lazım su bile içmiyorsun ... sıvıyı içmeden kan aldılar (kutu kola gibi elma aromalı glikos verdiler) içtikden 1 saat sonra kan verdim, artık yemek yiyebilirsin dediler... 2 saat sonra sonuç çıktı... doktorum değerler sınırın az Üzerinde dedi, glukometre alıp 1 hafta boyunca açlık tokluk şekerimi ölçüp not alıcakmışım.doktor sonuca göre gerekirse diyet vericez dedi... 😁 biraz uzun oldu ama böyle işte 🤗 he öyle korkulacak bişeyde yok buarada