Aysegulum27_ yok sadece göbekten iğne vurundum menegon. 5 gün kulandım sonra kontrole gittim 13 olmuştu yumurta 3 tane daha iğne kullandım 19 mm oldu cuma akşam 11 de çatlama iğnesini kullandım bugün sabah 11 de de asilama yapıldı ağrısız beş dk bi işlem hiç korkacak bisey yok vakti geldiyse zaten bisey bahane olacak canım