Bende 105 kg hamile kaldım doktorum hata olduğunu söyledi ve her kontrole gittiğimde eşimin yanında herşeyi kilolarıma bağladı o kadar moralim bozuluyordu ki kontrole dahi gitmek istemiyordum hatta 4.ayda cinsiyeti göremediğini ve bunun sebebinin bile benim fazla kilom olduğunu söyledi . Derken doktor degistirdim özel hastaneden devlete geçtim ilk gittiğim kontrolde kizim olacağını ve hiç bir sıkıntısı olmadığını söyledi şu an 39. Haftadayım ve sadece 3 kg aldım toplamda şükür hiç bir sıkıntı görünmüyor şimdilik fazla takmamak lazım o doktorun aklına uysam zehir gibi bir gebelik geçirecektim.