Fahriye_ Rabiast başladıysa hayırlı olsun canım benimde o haftalarda başladı şimdi ise yirmi dokuza gidicem hala sürüyor canım 😭😭
Sinem67 Rabiast göğüs ilk zamanlar çok kötü ağrır ama snradan rahatlıycaksjn hep sürmüyor. Ama sırt agrısı zamanla artıyor Bn şuan 22 haftaya 3 gün kaldı gece zor uyuyrm belim sırtım ağrıyor hep