Betyyy Kızlar ben biraz kilolu hamile kaldım 78 kiloydum ve suan 4 aylık hamileyim henüz almadım da görenler göbeğin çıkmaya başlamış diyor
Zehra321 Betyyy bende 73 ile hamile kaldım 30 haftalığız 79 kiloyum. 16. Haftamda 77 kiloydum doktordan güzel bir azar işitince dikkat etmeye başladım bu haftaya kadar 2 kilo aldım sadece. Ama korkuyorum bundan sonra alırım diye 🙈 boyum 1.70
hunilimom Betyyy bebek büyüdüğü için göbeğin çıkıyor ne güzel son aylarda alıyorsun zaten kiloyu canım bende 86 ile hamile kalmıştım 100 kusur ile doğuma gitmiştim hepsi giti
Deletedmom317 Betyyy 7 kilo aldım 53 le basladım. 22 haftalık olduk. Yürüyüşe çıkıyorum sabah aksam dengelemeye çalışıyorum 🙈
Gulanelis Ecek e canm bende 4 ay 11 günlüğüm 54 le kaldım 58 oldum sana niye niyet yazdı ki 8 kilo diye mi
Turkan123 Bende 77 ile hamile kaldım şuan 37 haftaligim 35 haftalıkken 93 kiloydu şimdi 97 kilo falan olmuşumdur 😣
Lacivertli_kelebek Turkan123 Bence haftana göre gayet iyiysin ben daha yolun başındayım 4 aylık hamileyim ama çok yiyorum😂😂🤦
Burcu16 Betyyy Tabiki var ben 40 ım çıktığında aldığım toplam 9 kilo vermiştim sonraki aylardan fazladan 5 kilo daha gitti 54 ü gördüm hayatımda ilk defa 😀 55 le tekrar hamile kaldım
Muge0609 Betyyy Ablam Sezeryan Oldu İlk Hafta 7 Kilo Verdi Çok Normalle Sezeryanla alaksı yok Bünyeyle Alakası Var
Prensesinannesi_ Betyyy canım normal veya sezeryan farketmez alınan kilolar dikkat edilicince gidiyor