Kızlar 34 haftalık hamileyim 2 haftadır suyumda azalma vardı doktor bugün bebek gelişmiyor dedi 3 gün önce 2200 grmdı bugün 1950 ye düşmüş su azaldıkça gelişimi gerilemiş yarın sezeryana alacak beni o kadar kötüyüm ve üzgünüm ki şuan.daha minicik küveze girer mi bişey demedi bi anda ameliyata alması hepsi ama hepsi sabahtan beri ağlıyorum ne olur bana dua edin çok korkuyorum 😔