Aydan95 17 haftalik hamileyim. Dun aniden nefes darligi yasadim. Uzandim biraz kendime geldim ama neden bogle oldu bilmiyorum.bogle bir sey yasayan oldu mu?😕
Damla123- Aydan95 bennn devamlı yaşıyorum ama benim kalp sorunum var ? Acaba sizinde kalp sorununuz mu var ? Benim kapakçıklarım doğuştan gevşek mesela
Sumeyye_g Aydan95 babada olmuştu 20 küsürdüm tam haftayı hatırlamıyorum nefesim daraldı sanki tansiyonum düşüyor gibiydi kanım düşmütü çok yormamaya çalıştım kendimi dinlendim ilaçımıda düzenli kullanınca geçti
Lsbebisim Aydan95 O zaman bebek diyaframına baskı uygulamıştır. Kalp ve kanla ilgili bi sorunun yoksa bundan kaynaklıdır. Ben 27. haftamdayım buyuyolar ya artık her yerımıze baskı uyguluyorlar. Şuan böbreklerim ezim eziliyo mesela 😂