esmerozkan canım ben gecen hafta yaptırdım 50mg kutu kola gibi çilek aromalı bişeydi bir saat sonra kan verdim normal cıktı değerlerim beni çok korkuttular çok şekerli mide yakıyoe kusma istediği geliyoe diye hiçde öyle bişey olmadı çok kararsızdım sonradan keşke dememek için yaptırdım çok şükür bi sıkıntı yok