Ben yükleme yaptırmadım canım doktorum bir açken birde tokken kan değerlerime baktı sıkıntı yok dedi ve hiç sorun yaşamadımda ama doktorum böyle yapmasa da şeker yüklemesi yaptırmayı hiç düşünmedim çok sağlıklı gelmiyor bana birden o kadar şekerin vücuda yüklenmesi belki haöile değilken bile yapsalar sorun olabilir gibi bilmiyorum bu benim düşüncem tabi seni yanıltmak istemem yaptırmayı düşünüyorsan yaptır yine de umarım sağlıkla kavuşursun bebeğine 🤗