Kızlar kalp rahimim 19+4 haftalık hamileyim. Düşük riski falan oldu ama elhamdulillah geçti bir sıkıntı yok şimdilik. Yine hep önlem amaçlı yatıyorum. Doktorum 6. Aydan sonra sıkı takip etmeliyiz dedi. Bu süreçte korktuğum için bebeğimle çok iletişim kuramadım. Tabi ki her anne gibi bende çok seviyorum ve istiyorum ama bir şey olursa daha çok hayal kırıklığı yaşamamak için alışveriş falan yapmak istemiyorum 27. Haftalayı görürsem Rabbim nasip ederse inşallah o zamanlar almayı düşünüyorum fikirlerinize ihtiyacım var. Bir de kalp rahim olup normal doğum yapan var mı? Bana biraz yapılmaz gibi geliyor da . Teşekkür ediyorum şimdiden yorumlarınız benim için önemli