Ayseyucel33 Hanımlar merhaba ben 10 gün önce ikili tarama testi yaptırdım bunun sonucu e nabız da çıkar mı acaba bilgisi olan var mı?
Baharbal Ayseyucel33 bende e nabızdan bakıyorum tahlil görünüyor ama referans aralığı değerler yazmıyor 18 gün oldu vereli
Ayseyucel33 Baharbal ooo o kadar zçuzun sürüyor mu ya bana 10 gün sonra çıkar demişti kan alan hemşire
Yaman Bnm doktorum ultrasonda nt 1.4 dedi perşembe günü ikili tarama testi verdik haftaya çıkcak sonucu