Minnosunannesi Ezgiii ben şuan 13+4üm ama hala var . Gerçi ilk zamanlar bir adım atsam yorulurdum şimdi sadece açken oluyor hemen bi bardak su içip ağzıma bişeyler atıyorum yemek yemeden geçmiyor
Tbberk Ezgiii bn 3 ayi doldurana kadar cok halsizdim canim. Surekli yatmak istiyordum. Gercekten cok kotu bisey ya