Rukiyecaglar2 Bu hastene ye giden varmı nasıl bir hastene doğum ücreti ne kadar doktorlar nasıl :) şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
Haydanhay Rukiyecaglar2 doktor hic bilmiyorm Ben sadece oda bakdm.... nina sifir yapildi odalar cok guzel...
Prensesmomy Kızlar ben o hastaneye gidiyorum sibel zorbaşa çok memnunum doktorumdan çok ilgili kendisi
Prensesmomy canana doğum konusunda baya bi tavsiye üzerine gittim ben aslında hastaneyede doktorada odaları falan temiz düzenli Hastaneden doğumla ilgili şikayet okumadım
Rukiyecaglar2 Bende orayı istedim ama sigortamız olmadığı icin gidemiyorum.. sigortasız 3250 dediler ;(
Prensesmomy Rukiyecaglar2 şöyle analık hakkı özel hastanelerde sigortası olmayan anneler için gerekli mesela Sigortasıza 100₺ muane ücretiyse ssklıya 50 tl dir analık hakkı kullanmak istiyorum ssk yok diyince 60 tl gibi biraz sskdan yüksek ama sırf sigortasız gibi fiyat vermiyolar