ozgeya Nesekaya Ben aylardır kullanıyorum lavantalısını.Çok memnunum.Hem doğal hem de tertemiz yıkıyor.
Deniz__ Nesekaya ben Dalan roxy kullandım geçen hafta bütün kıyafetlerini yıkadım ütüledim yumuşacık oldular
aysgl6161 ozgeya bunu bebeğin kıyafetlerini yıkamak için mi kullanıyosunuz birde vernel yumuşatıcı olarak başka kullanılan bişey var mı bebek kıyafetlerini yıkayıp ütülemem lazım ama ne kullanacağım bilmiyorum🤷♀️
ozgeya aysgl6161 evet bebeğimin çamaşırlarını yıkıyorum.Yumuşatıcı kullanmayın.Bununla yıkarsanız gerek de yok zaten.yumuşatıcı bebek kıyafetlerinde sağlıklı değil.
gmzmg Nesekaya ben de granül düşündüm başta ama giysilerde kalıntı yapabiliyor diyorlar. Temiz içerikli Sıvı çamaşır deterjanları var green clean benzeri. Öyle bir şey alabilirim.
Mlsldy Nesekaya evet bebeğim için aldım ilk çamaşırlarını duru granül klasikle yıkadım yumuşatıcı kullanmadım kalıntı bırakmadı ekstra durulama yaptım ayrıyeten
Pcosaragmen Ben boron ile yıkadım ,beyaz sirkeyi de yumuşatıcı olarak kullandım ,normalde de zaten kendimiz için bunları kullaniyorduk , ekstradan bir masrafı da olmadi minikkusumun😄tavsiye ederim 40 derecede bile leke çıkarıyor ,yıldızlar listesinde😎
Biranneninoykusu Ben dalinin aldım ilk onunla yıkadım kendi iç çamaşırlarımı da onunla yıkıyorum hem çok güzel yıkıyor hem kalıntı olmuyor hem de çok güzel kokuyor yumuşatıcı kullanmıyorum bile gerek kalmıyor 😇