Merhaba hanımlar nolur yardım edin bugün doktora gittim ve bebeğimin omuriliğinde açıklık ve beyninde su toplanıyormuş doktor doğurtmaktan başka çare yok dedi önce ilaçla kalbimi durdurucaz dedi napıcağımı şaşırdım bi rüyadayım sanki 24 haftalığım 😨😭😓😰😢nolur dua edin almasam da olur dedi ama ömür boyu bu şekilde olmazmış çok zorlanırsınız tuvaletini yapamaz ve yürüyemez büyük ihtimalle dedi