merininyavrusu 🔥 arkadaşlar içim aynen böyle yanıyor. Mideden bogaz kadar bir yanma hissediyorum. Yatamıyorum, bir şey yiyemiyorum. 35+5 haftalık hamileyim. Lütfen önerilerinize ihtiyacım var.
Bihem merininyavrusu Doğal tahin tavsiye ederim, yanma ağrı vs mide rahatsızlıklarına çok iyi geliyor. İtfaiye etkili 😆 1 çorba kaşığı anında kesiyor. Bide bol kalsiyum içeriyor 💗
Cndnbzkrt merininyavrusu bende her turlu seyin ustesinde gelirim ama bu mide beni mahvediyor doktorum bile ilaclarimi ona gore veriyor bazi vitaminler midemi yakiyor gecen ilk defa berbat bir mide yanmasi yasadim niye oldugunu bilmiyorum ama dayanmicak durumdaydım sut ictim tahin yedim elma yedim hersey yaptim gecmedi normalde sade soda icemem ama zorladim kendimi birkac saate kesildii
Ececik07 merininyavrusu valla üzgünüm geçmiyor :) hepsi anlık çözümler. doktora gidin sıvı takviyesi gerekebilir Geceden beri serum veriyorlar bana da iştahsızlık yüzünden. Kusma da varsa görünün
Tutu_ali_vefa Aynen bu gece ben de oyleydım.35 haftalıgım. Tavsiyem rennie kullanmanız, ben şurubunu kullanıyorum, tamamen rahatlatıyor tabı doktorunuz onaylıyorsa. Kullanmayı atladığım gün perişan oluyorum.
17062013 Muzun da iyi geldiğini düşünüyorum birde süt ben yandığında ikisini tüketiyorum rahatlatıyor 😊
merininyavrusu Cndnbzkrt soda,muz,süt hepsini denedim geçmedi. Kustum az önce rahatladım. Ama o da afedersin burnumdan çıkıyor cık rahatsızlık veriyor. Bir de sürekli kustugum için bebegim kilo almaz diye korkuyorum :(
Ececik07 merininyavrusu teşekkür ederim yok doktor sorun olmaz bebek etkilenmez sadece sıvı takviyesi sizin için lazım dedi. Size de geçmiş olsun:)
merininyavrusu [silindi] ahh onu da denedim ama geçmedi sadece kusunca rahatladım az önce. Ama surekli kusmak da cok rahatsız ediyor.