H_minsna bende hafif arada kasık agrisi var bide ayaga kalkinca asagi baski yapiyo ama onun disinda bel agrisi yada bi sanci yok bebek kafasi asagi durumda ama daha herhalde kanala girmemistir ishalim de gecmiyo zaten kac gundur acaba belirtiyse ne zamana kendini gosterir ki.. Bide cati muaynesi oldunuz mu siz ben henuz olmadim nst de duzenli sanci cikarsa mi yapacak doktorum bilmiyorum onunla alakali bise demedi henuz