Buluttt123 Merhaba canlar. 10 gün içinde detaylı ultrasona gitmem gerek. Hemşire bana radyolojiye git dedi. Siz hangi doktora gittiniz kaçıncı haftanızda. Normalde kadın dogum bakmaz mi..
canimoglum53 Buluttt123 radyolpji ve perinatoloji bakiyor canim. Istanbuldaysan ben uskudar anadolu hastahanesinde yaptirdim 265tlye. Gayet detayli bakiyor resim veriyor cd ve dosya hazirliyor. Zaten en son sonucuna kendi doktorun bakicak. Genelde riskli gebeliklerde perinatolojiye yonlendiriliyor
Buluttt123 canimoglum53 cok tesekkur ederim canim bu hafta giderim ben ağrıdayım. Araştırıyorum neresi daha iyi diye. Allah sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 💜
canimoglum53 Buluttt123 amin canim ben 28 gun once aldim kucagimam harika bir duygu rabbim tez vakitte yasatsin sana da💙