Ececik07 Mervekara12 çok fazla çektim 3 ay sürdü sürekli acil de serum yedim. Bazıları da hiç yaşamıyor. Herkeste farklı oluyor
Mervekara12 Bihem evet cok kötü ağrıyor basım😣 1989-- migren yok ama cok sagolun🤗 Ececik07 bu hic bişey yasamadan gecirenlere hayranım🤗