Merhabalar arkadaşlar, benim hamile kalmadan önce belimde fıtık vardı. Bir perinatologa gidiyorum ve beni bi nörolojiye yonlendirdi gerekirse MR da çeksinler ve doğum şekline çoğunlukla o karar vericek dedi. MR da radyasyon yok biliyorum ama yine bir hastanede calisan arkadasim da MR bebegin icin cok zararli dedi. Simdi ne yapacağımı bilemedim. Sizler ne yaptınız? Boyle bir seyle karşılaşaniniz var mi?