irem-emir1308 Ocağın 7 sinde gitmiştim ve o zaman doktor bana ayın sonuna yada 20 gün sonra gel dedi sizce suan gitsem kalp atışını duyabilirmiyim
Tugcegkc irem-emir1308 ben de 7+3 üm 6+1 de kalp atışını duyduk muhtemelen gittiğiniz de siz de duyarsınız
Evrem123 irem-emir1308 bende 7. Haftada duydum ama 20 gün sonra dediyse haftayı bekle bence doktorun daha iyi bilir