Meltemtuncoz Hamilelikte çatlak oluşmasın diye çoğu kişinin vazelin kullandığını duydum kızlar. Aranızda kullanan varmı işe yarıyormu acaba?
Ebru9360 Meltemtuncoz ben kullanıyorum cnm gogusede karnima gayet iyi geldi vazelin kullanmadan once catlaklarim vardi kullanmaya basladiktan sonra catlaklar gitti
SedaveSusam Meltemtuncoz vazalin bende alerji yaptı ya karnımın üstü hep kabardı😞 bıraktım zeytinyağına geçtim
Deletedmom317 Meltemtuncoz bio oil nivea vezelin hepsini dönüşümlü kullanıyorum. Bebe yağı alcam bide
Meltemtuncoz Ebru9360 Oo süper canım orjinal vazelin olanımı kullanıyorsun lacivert kapaklı. Yoksa herhangi bi vazelinmi mesela kakaolu flanda oluyor ya
01adaa ben vazalin kullanyrm cnm 24+4 gunlk hamilym catlk dha olsmdi ama kasintilrm ara ara olyo kasimiyrm umarm çatlmz😘
Meltemtuncoz 01adaa insallah😊 Bende yağ kullanıyorum ara ara benimde kaşıntılarım oluyo ekstra ne kullanabilirim diye düşünüyordum vazelini duydum. Bende 23+4 haftalığım çatlağım yok şuan. Siz vazelinin hangisini kullanıyorsunuz acaba
Duyguslabebegi Meltemtuncoz ben lacivert kapaklı orijinal olanı kullanıyorum 🥰 bio oil yağ da aldım bazen yağı sürüp üzerine vazelin sürüyorum daha güzel nemlendiriyor bebe yağı da kullandığım oluyor
Meltemtuncoz nihanokumus Dün başladım bende kullanmaya vazelini bakalım insallah bende de işe yarar 😊