Ben baya araştırdım karataycı doktorların hepsi içerik bakımından venaturayı öneriyor gebelikten önce d vitamini, q10, omega ve b12yi bu markadan kullanıyordum. Şimdi doktorun tavsiyesiyle sadece omegayı kullanıyorum ama başka vitamin isterlersede yine bu markadan alacağım. Çoğu eczane kar etmediği için markayı kötülüyor solgar daha iyi diyorlar mesela ama ben kendi araştırmalarım sonucu bu markaya çok güveniyorum. 5 ay planlı çocuk denedik olmadı sonraki ay bu vitaminleri kullanmaya başladığımda hamile kaldığımı öğrendim belki tesadüftü belki gerçekten etki ettiler bilemiyorum ama yinede güveniyorum içeriğine😊