biranne37 Bende 31+5 de doğum yaptım 10 ocakta bebeğim küvezde ama çok şükür iyi gününü tamamlıcak biraz orda büyüyecek .Ama emin ol orda 750 gramlık bebekler gördüm halime şükrediyorum kendini strese sokma hayırlısıyla doğsun inşallah biraz küvezde kalır ama herşey onların sağlığı için,Rabbim yardımcınız olsun inşallah