ipekgul normal doğum 4000 değil canım 3500. Ve muayene ücretide 150. Başka hastanelerde indirim yapmıyoki emsey yapsın. Fiyat belli yani isteyen gider isteyen gitmez. Bende konuştum ama aynılarını banada dedi. Ve sezeryanda zam yaptıkları halde normal doğumu indirmişler aşşağı nedenini sordum normal doğuma milleti desteklemek için yapmışlar sezaryan tercih edilmesin diye. Bence çok güzel bir düşünce 😊