Glsm3553 32den sonra raporsuz çalışmanız yasak, şirketi sıkıntıya sokarsınız çalışabilir raporu almadan çalışırsanız çünkü illa 37de ayrılacaksınız ve haftanız meydana çıkacak bu da sgkya iletilecek muhasebeniz tarafından, sonra dicekler hani bunun 32den sonraki çalışabilir raporu 🥴🤪