Tucenur Kızlar bugun 11+5 yüzümde inanılmaz sivilceler cıktı kıpkırmızı ve oyle bir acıyorki ne yapmam gerekli ilk defa yüzüm bu şekilde
Sedley Tucenur Benimde çok değil ama hafif hafif çıkıyor. Eskiler kız çocuğuna hamile olanlar sivilcelenir dermiş bebek annenin güzelliğini alırmış kızınız mı olacak acaba merak ettim 😊😊😊
defnemila Tucenur Benim 8-9. Haftalarda çoook aşırı vardı mayın tarlasına dönmüştüm. Ellemedim 1-2 haftaya zamanla söndüler. Ama inanın insan içine çıkılacak gibi değillerdi ama ben o halde dış çekim bile yaptım 🤣 canım makyaj malzemeleri sayesinde 🤣
Oznur_Drsn Tucenur Canım benim normalde hiç sivilcem çıkmazdı. Ergenligimde bile böyle bişey yaşamadım ama hamilelikte sivilcelere doydum. Ve 37+2 haftalık erkek bebeğe hamileyim. Cinsiyetle alakası yok tamamen hamilelik hormonlarıyla alakalı bence aylardır geçmiyor ne yaptiysam😂🤷🏼♀️
Tucenur Sedley evet banada oyle cok soylediler bn en basınsan beri kız hissdyrm yarın 2 li taramam var ☺️ İnşallah belli eder kendini suan baya kücük
ilknur25_ Sedley benimde kizim olacak aşırı derecede sivilcelendim hiç biseyde fayda etmiyor😒 alakası var mi bilmiyorum ama 😄
Su-81 Tucenur bnm oğlum olucak ama aynı sivilce sıkıntısı var bende de. :) o kişinin bünyesiyle alakalı tamamen nasip :)
Sekuhan Erkek bebeğim olacak benimde sivikce çıkıyor,kız annneyi çirkinleştirir erkek anneyi güzelleştirir derler. Benim tam tersi sanırım oğluşum kendine alıyor güzellikleri. Sağlıklı olsunlarda hepsi geçici 💙
Tucenur Su-81 inşallah bende bir ögrneebilsem cinsyt daha ufagız en son 8 haftada gittim 1 ay sonra gel dedi doktor 2 li için ama bn merktan ölücem göremedim acaba diyorm hissetmiyorm birde kötü durum yarın gidicem ama gel gör ki sabır edemiyorum 😂🙏
Su-81 Tucenur bu ara da 2 li test en son 13. Hafta da diye biliyorum geç. Kalma en önemlisi 2 li test
Sedley ilknur25_ Bakalım hayırlısı olsun bende 10 haftaya giricem birkaç hafta sonra belli olur inşallah. Bende kız hissediyorum ama sağlıklı olsunda kız erkek önemli değil 🤗🤗