Ebrar18 Bugün emsey hastanesinde muayene olduk çok şükür bi sıkıntı olmadığını söyledi doktorumuz . 20 cm 265 gr 😄🤷🏻♀️ Yaşıtlarına göre biraz kilolu galiba . Bi tık önde gidiyomuş bizde durumlar böle . Sizlerde nasıl . Paylaşmak istedim 😌🌹
Tugbakarciga Ebrar18 18+5 bizde hafta başında gittik. Boyunu söylemedi ama 250 gr dedi. Gayet iyiyiz çok şükür. Şimdi detaylı ultrasonu bekliyoruz
Ebrar18 Tugbakarciga aynen bende onu bekliyorum . Diğer testleri yaptırmadım . Şimdiden de randevu arıyorum detaylı için