Selam kızlar sizde benim gibimisiniz yemin ederim bıktım artık yemek yemekten yiyorum ama sanki bir midem yokmus gibi hep açım açım açım 5 dk önce kahvaltı yaptım ama hayla açım inanin nefret ettim bu durumdan sabah 6.30da corba içtim iki kase hicmi doymaz bir insan ya ne yapabilirim sizce bu durum için