Bahar4516 Nezaman bebegımı hıssedıcem herkes hıssetmıyon mu dıe soruyo arada ıkı uc gunde bı kasıklarımda seğrime oluyo baskada buyuk bısey hıssetmıyorum neden?????
Melike_ Bahar4516 zaten şuanda cok küçük en erken 19.haftada en geç 22 ya da 23.haftalarda hissedersiniz
Damla123- Bahar4516 canım daha erken 😊 ben 18 sonu yeni yeni hissettim onda da zayıf olduğum için şimdi 19+4 ona rağmen her mana hissedilmiyor
Sehertolga İlk cocuksa çok çok normal ikinci biraz daha erken hissediliyor ben ikinci hamileligimi yaşıyorum 15 den beri küçük küçük kipirtilarini hissediyorum mesela. İlk hamileliğimde 20 haftalıkken falaln anca hissetmiştim 😊
Gloria13 Ben de 16 haftalığım 12. Haftadan beri hissediyor musun diye soran oluyor laf olsun diye konuşuyorlar iste normal şartlarda 20-22 den sonra hissediliyormuş hiç kafana takma
Naze Kızlar bisey sorcam elinizi karnıniza koyun okşayın sert bisey hissedersiniz ben hissedyrm hareketini değil kafası herlde