Snamp canım benim şekerim sınırda çıktı bebişimde tombik bebekmiş o yüzden muz yeme dedi dahiliye doktoru dedi kendi kadın Doğum doktorum bol bol yumurta balık ceviz ye süt yoğurt devam et dedi bu bana özel bişey ama kilo aldırıyor sağlıklı bi şekilde mi orasını doktorlar bilir