Fdle bende yarın gıdecegım bakalm nst de sancı fln cıkcakmı hıc sanmıyorum da bende ara ara bısıler oluyo hafıf adet agrısı gbı ama bakalm hayırlısı ya beklemk zor sıkıcı gecmıyr zman vala ben 36haftlıkken gıttgmde 3200grdmı smdı kac olmstr szn bebekler kılosu ıyıı