Slm günaydın tatliş anneler🤗doktrdan geliyorum.ilk muaynemi oldm.kndi hesaplamama ve happymom'ın ve bikç uyglamnın hesaplamasına göre 6 hafta 2 günlk hamilyim.bugün doktor 7 haftalk olduğumu söledi.ve sadce ultrasonla baktı.kan tahlili yapması gerrkiyomuydu gerekmiyomuydu onuda bilemedim.bni tatmn etmedi.mutsuz üzgün çıktım hastaneden.deneyimli anneler akıl fikir verin bana lütfen