Cigdemveminik bende öyle canım ilk bebeğim o gün acile gittik tek isteğim kalp atışını duymaktı babası aceleci sordu hemen 😄 doktorda sorar sormaz kız dedi. Ama kendi doktorumuz erkek hissediyorum dediği için bu zamana kadar kendimi hep öyle hazırladım. Ama dediğin gibi Tek sağlıkla doğsunlarda kucağımıza