EsraOzsusam 26.hafta olduk ama biraz harekette kalçalarım belim agrıyor. Normal mi zorlanmaya basladım artık
Emin_e EsraOzsusam magnezyum kullaniyor musunuz? Normal artik yavas hareket edin biraz benim o haftalarda basladi agirlasmalar yavas yavas...
Melisbol EsraOzsusam normal canm cok ayakta kalinca yada uzun sure uzanmadan sandalyede koltukta oturunca agrim oluyor magnezyum kullaniyorum bende
Cansuacar EsraOzsusam canim bende 28+2 inan bende zorlaniyorum artik şuan böyleyse ilerleyen zamanlarda nasıl olucak çok merak ediyorum😂çok ayakta kalinca kalcsm belim kopuyor zor yürüyorum artık dışarıda çıkasım gelmiyor eve zor atıyorum kendimi🤦♀️
EsraOzsusam Emin_e Melisbol hayır canım sadece balık hapı ve kan hapı alıyoru . Yiyeceklerden almaya calıstorum ama cok zorlanmya devam edersem cuma doktorma söylcem
Evrem123 Çok normal bence biz daha 13. Haftadayız bel ağrım azıcık üşümede kasık ağrısı oluyor. Çok nazlı bebeğim.
Melisbol EsraOzsusam balik ve kan hapi bende kullaniyorum canm 25. Hafta kontrolumde magnezyuma baslattii benide suan 27. Haftadaym
EsraOzsusam Cansuacar valla Allah kadınların yardımcısı olsunn. Cok süküt iyi olsunlarda. Bende kendimi hiç bu kadar pasif hissetmemştm normalde cok hareketliym. Bide rahim agzı kısalığı var iyice miskin gibi hissediyorjm kendimi:(
Esmaemenova Cansuacar İnşeAllah sağlikla gelirsin canim🤲🏻tüm hamileler sağlikla kucağina alsin yavrularini🥰😍😘olduğun haftalarin tadini cikar derim😉35+4 üm benim icin en zor hafta 😅doğurans kadar da olduğum hafta en zoru olucak biliyorum
Cansuacar EsraOzsusam yaa ben yine hareketliyim tutamiyorum kendimi ama sonra acısını çekiyorum. Allah yardimcin olsun canim