[bilinmeyen]
Çoğul gebeliklerde 2 li 3 lü 4 lü testler yanlış veri oluşturduğu için nifty yapılıyor yani tek gebeliklerdeki testlerin yerine yapılıyor ayrıca amniyo sıvısı alınıp yapılan testin alternatifidir dna bakıldığı için cinsiyette belirleniyor bana bi kız bi erkek denmişti ama 2 kızım olacağını öğrendik testle