Ceren92 merhaba geçmiş olsun, ben 20. Haftamda faranjit olmuştum, yoğun öksürük yaşamıştım, o zaman doktor son haftalarda da böyle olrsa mutlaka görüşelim öksürük bebeğe baskı yapabilir demişti. İsterseniz bir dr dan bilgi alabilir veya ilaç kullanabilirsiniz.