kızlar önceki sorulanlara baktım ama aradığım cevabı bulamadım. 10+2 hamileyim. gectiğimiz hafta detaylı kan ve idrar sonuclarımı gösterdim idrarımda biraz enfeksyon çıktı (bende belirti olmasa bile sürekli var kronik demişti bir doktor) doktorum cok az cıkmış ilaca gerek yok bol su iç dedi. ama benim bir kaç gündür yoğun sarı akıntım var bol su da içiyorum ama biraz yanmam başladı sizce gitsem mi tekrar ?