Kızlar 22 haftaligim afedersiniz sulu ishal değilim ama iki üç kere ev çıkıyorum ishal gbiyim karnım agriyor içerisi guruk guruk ctesi bu şikayetle gttim serum takıldı parol takıldı ama ben yine aynıyım arada vajinada batma var bıçak batması gbi 21 haftamda rahim agzi 32 mm di ondam korkuyorum dün bude ara ara karnım sertleşti sertleşince afedersiniz gaz çıkarma ihtiyacım oldu ama bebeğimide vajinada hissettim nerdeyse vurdukça belimin altına yastık alıp yattim gece tekrar gideyim mi doktora bu hafta ikinci kez gidişim bise yok diyor doktor ne yapayım muz yedim yine aynı serum yedim yine aynı idrarda az enfeksiyon var dedi bakti ctesi ne yapacağımı şaşırdım allhim korkuyorum rahîm ağzı mi açılıyor böyle bilmiyorumda