Anneler 30. Haftamdayım doktorunla konuştuğunda bebeğin 2 hafta önde olduğunu ve erken alabileceğini söyledi çok üzüldüm. Kan pıhtısı olduğu ve iğne kullandığım için sezeryan olcak dedi.ama ben genel anestezi istiyorum O daha rahat fite duyduğum için sadece fakat epidural, spinal ve genel anestezi hangisi iyi bebeğim ve benim açımdan bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.